مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:272023-08-15فناوري

جزییاتی از ارائه پروانه های شبکه و خدمات ارتباطی به هفت اپراتور


وزیر ارتباطات پروانه های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب وکارها پیوسته بودند، - وزیر ارتباطات پروانه های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب وکارها پیوسته بودند، اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردیبهشت پارسال بود که در تفاهم نامه هایی توسعه دسترسی به شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها میان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و 9 شرکت ارایه کننده خدمات ارتباطاتی دارندگان پروانه متقاضی دریافت الحاقیه مذکور به امضا رسید.

بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات در خصوص همگرایی پروانه های ثابت و سیار و الحاقیه های بعدی آن، اپراتورهای تلفن همراه می توانند در صورت اخذ این پروانه جدید به سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات ثابت وارد شوند.

اما باتوجه به برنامه وزارت ارتباطات در ایجاد 20 میلیون پوشش فیبرنوری منازل و کسب و کارها تا پایان کار دولت، این مصوبه مورد بازنگری قرار گرفت و محتوای آن متناسب با هدف تعیین شده حوزه توسعه ارتباطات ثابت تغییر کرد تا ارائه دهندگان خدمات ارتباطی ثابت هم بتوانند با دریافت این پروانه به پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از ارائه پروانه های شبکه و خدمات ارتباطی به هفت اپراتور

جزییاتی از ارائه پروانه های شبکه و خدمات ارتباطی به هفت اپراتور