مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-23اقتصادي

بلاتکلیفی 80 هزار میلیارد تومان از منابع شهرداری تهران


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: بررسی ها نشان می دهد 46 پروژه از پروژه های سرمایه گذاری به نتیجه نرسیدند که بیش از 80 هزار میلیارد تومان منابع شهرداری بلاتکلیف مانده است.

- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: بررسی ها نشان می دهد 46 پروژه از پروژه های سرمایه گذاری به نتیجه نرسیدند که بیش از 80 هزار میلیارد تومان منابع شهرداری بلاتکلیف مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آخوندی در یکصد شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارش اهم فعالیت های انجام شده در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تهران، اظهار کرد: در ادامه فعالیت های نظارتی که بر عهده شوراست از چند ماه پیش کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بررسی عملکرد پروژه های سرمایه گذاری شهرداری را در دستور کار قرار داد و گزارشی در کمیسیون با حضور معاون مالی شهرداری و مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری ارائه شد و وضعیت پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی اقدامات انجام شده را ارائه دادند و گزارش برای ارائه در صحن شورا تکمیل شد.

یکی از دلایل بررسی ما این است که بخشی از سرمایه های شهر در این پروژه های سرمایه گذاری راکد مانده که اگر به نتیجه برسد می تواند یک درآمد پایداری برای شهر و شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 80 هزار میلیارد تومان از منابع شهرداری تهران

بلاتکلیفی 80 هزار میلیارد تومان از منابع شهرداری تهران