مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-07سياسي

دو مسئول بهزیستی بوشهر به دلیل معلول آزاری برکنار شدند


به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان بوشهر برکنار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی اعزام تیم ویژه سازمان بهزیستی کشور برای بررسی و ارزیابی ابعاد مختلف اتفاقات مرکز نگهداری معلولان ذهنی نیلوفران آبی در بوشهر و محرز شدن اهمال در عملکرد نظارتی استان بر مرکز غیردولتی نیلوفران آبی، معاون توانبخشی و مسئول بازرسی استان برکنار شدند.

پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی که منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی شد، به دستور رییس سازمان بهزیستی کشور تیم ویژه بررسی، متشکل از معاون امور توانبخشی و مدیرکل بازرسی سازمان بهزیستی کشور بلافاصله به استان بوشهر جهت بررسی ابعاد مختلف این اتفاق تلخ و ناگوار اعزام شدند.

در همین راستا و پس از رأی کمیسیون نظارت بر مراکز ماده 26 استان (که در روز پنجشنبه و پیش از انتشار عمومی فیلم صورت گرفته بود) مبنی بر لغو مجوز فعالیت مرکز نیلوفران آبی، با نظارت تیم ویژه اعزامی و مددکاران استان کار انتقال افراد دارای معلولیت مقیم مرکز به سایر مراکز استان آغاز شد و ظرف چند روز آینده همه 104 مددجوی این مرکز منتقل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مسئول بهزیستی بوشهر به دلیل معلول آزاری برکنار شدند

دو مسئول بهزیستی بوشهر به دلیل معلول آزاری برکنار شدند