مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-18سياسي

حجت الاسلام حاجی صادقی: نباید اجازه دهیم دشمن قله های فکری جوانان را تصاحب کند


امروز دشمن تلاش می کند در جنگ شناختی قله های فکری و خرمشهر های فکری جوانان را تصاحب کند و ما نباید اجازه دهیم که دشمن به اهداف خود برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه یکی از بزرگترین موانع در مسیر انقلاب را غفلت عنوان کرد و گفت: غفلت در شکل های مختلف از جمله غفلت از دشمن، غفلت از پاسداری و غفلت از درد و رنج معنوی بروز می کند و همواره باید مراقب باشیم در هیچ یک از این عرصه ها دچار غفلت نشویم.

وی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری (مد ظله) از سبز پوشان حریم ولایت این است که شما پاسدار باشید و از پاسداری خود حفاظت کنید و از این موضوع غفلت نکنید.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: دشمن تلاش می کند تا قبح گناه را در جامعه بشکند و امروز اهتمام به ترویج مبانی دینی و اخلاقی یک جهاد است.

ترویج سبک زندگی غربی و نفوذ در سرزمین های فکری جوانانمان نقشه دیگر دشمنان است که باید برای مقابله با آن دارای برنامه بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در توطئه های خود در حوزه های مختلف از جمله جنگ شناختی با برنامه وارد می شوند؛ تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز باید در برخورد با این توطئه ها، با برنامه های مدون وارد صحنه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حاجی صادقی: نباید اجازه دهیم دشمن قله های فکری جوانان را تصاحب کند

حجت الاسلام حاجی صادقی: نباید اجازه دهیم دشمن قله های فکری جوانان را تصاحب کند