مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-20دانش

دانشگاه شیراز آماده تعریف رشته مطابق نیاز صنعت است


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز اعلام کرد که این دانشگاه آماده تعامل با صنایع برای تعریف رشته ها و آموزش نیروی انسانی متخصص، متناسب با نیاز موجود بخش های مختلف است.

- ایسنا/فارس معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز اعلام کرد که این دانشگاه آماده تعامل با صنایع برای تعریف رشته ها و آموزش نیروی انسانی متخصص، متناسب با نیاز موجود بخش های مختلف است.

دکتر مسلم باقری یکشنبه 29 مرداد ضمن بیان اینکه بورس دانشجویی برای نخستین بار در کشور توسط دانشگاه شیراز ایجاد شده است، گفت: هم اکنون بالغ بر 75 دانشجوی مقطع کارشناسی در رشته های مختلف بورس مراکز دانش بنیان و سازمان انرژی اتمی شده اند.

باقری با بیان اینکه تلاش برای اضافه شدن تعداد دانشجویان بورسیه در قالب تعامل با صنایع، ادامه دارد، گفت: تاکنون صنایع بزرگ برای استفاده از این بستر و تامین نیروی انسانی متخصص خود، اقدامی را سامان نداده اند.

معاون دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آمادگی لازم را برای همکاری با صنایع مختلف در زمینه آموزش نیروی انسانی متخصص و پذیرش بورس دانشجویی، دارد.

او توضیح داد: صنایع در صورت تمایل می توانند دانشجویان پذیرش شده در کنکور را بورسیه کرده و حتی تا 40 واحد درسی نیز برای این دانشجویان تعریف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شیراز آماده تعریف رشته مطابق نیاز صنعت است

دانشگاه شیراز آماده تعریف رشته مطابق نیاز صنعت است