مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-12سياسي

رسانه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه دارند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اهمیت مطالعه در کشور و لزوم بالا بردن میزان مطالعه گفت: در این زمینه رسانه ها می توانند نقش مهمی ایفا کنند و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در کشور نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد رضانی خانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار و با تبریک 17 مرداد، از تلاش خبرنگاران و فعالان رسانه ای در عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان اطلاع رسانی امروز از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: امروز رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم بر عهده دارند.

وی با اشاره به اهمیت مطالعه در کشور و لزوم بالا بردن میزان مطالعه گفت: در این زمینه رسانه ها می توانند نقش مهمی ایفا کنند و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در کشور نقش آفرینی کنند.

رضاخانی با بیان اینکه درحال حاضر 100 باب کتابخانه عمومی در استان زنجان فعال است، تصریح کرد: از این تعداد  18 باب کتابخانه مشارکتی است و  35 باب کتابخانه در مناطق روستایی و چهار کتابخانه سیار در استان فعال است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه تلاش می کنیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که هر کتابخانه به فراخور نیاز اعضای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه دارند

رسانه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه دارند