مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-13دانش

دین داری اساتید دانشگاه ها باید محرز شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اساتید دانشگاه ها باید رصد شده و دین داری آن ها محرز شود، گفت: استاد نباید ضد دین را ابراز و ترویج کند و ما از رؤسای دانشگاه های آزاد و سایر دانشگاه ها انتظار داریم که اساتید را مورد رصد قرار دهند و به آیین نامه های دانشگاه توجه شود.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اساتید دانشگاه ها باید رصد شده و دین داری آن ها محرز شود، گفت: استاد نباید ضد دین را ابراز و ترویج کند و ما از رؤسای دانشگاه های آزاد و سایر دانشگاه ها انتظار داریم که اساتید را مورد رصد قرار دهند و به آیین نامه های دانشگاه توجه شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد با بیان اینکه دین و علم در طول تاریخ اسلام توأمان با یکدیگر نقش تأثیرگذاری در توسعه جوامع اسلامی داشته اند، اظهار کرد: هرجا که دین بوده، علم نیز وجود دارد و این دو از هم جدا نیستند.

وی با بیان اینکه با تحولاتی که در جوامع سلطه به وجود آمد، علم را توأمان با دین ندیدند و لذا یکی از نقشه های شوم استکبار و قدرت های سلطه، جدا کردن علم از دین بوده است، افزود: دانشمندان واقعی همواره موحد بوده اند، امروز هم افراد با اندیشه های بکر و نخبه، دین دار هستند و اکثر مخترعان دنیای بشر در قبل و بعد از اسلام، انسان هایی دین دار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین داری اساتید دانشگاه ها باید محرز شود

دین داری اساتید دانشگاه ها باید محرز شود