مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-22اجتماعي

پیش بینی حضور 100 هزار کهگیلویه و بویراحمدی در همایش بزرگ پیاده روی اربعین


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات برای ایاب و ذهاب زائرین اربعین اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده امروز سه شنبه در گفت و گو با رادیو اربعین با بیان اینکه پیش بینی می شود 100 هزار نفر از مردم استان در همایش پیاده روی اربعین حضور پیدا کنند گفت: امکانات ایاب و ذهاب برای مرز شلمچه تامین شده و نگرانی وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شهرهای باشت، گچساران و دو شهر کهگیلویه بزرگ در این استان مسیر تردد زوار اربعین حسینی هستند.

احمدزاده عنوان کرد: شهر یاسوج مرکز استان هم محل تردد زوار استان های شرق کشور یزد و کرمان، بخشی از فارس و سیستان و بلوچستان و زوار کشورهای پاکستان، افغانستان و چند کشور دیگر است.

وی تصریح کرد: به همین منظور موکب های زیادی در شهرهای شوش، بوستان، خان احمد، امامزاده جعفر و گچساران تا خیرآباد و شهرستان های مارگون و چند شهر کهگیلویه بزرگ و خود شهر یاسوج تدارک دیده شده است.

احمدزاده با بیان اینکه 26 موکب در درون کشور و 26 موکب در کشور عراق تدارک دیده شده است، گفت: عملیات احداث زائرسرای استان در مرز شلمچه به مساحت 800 متر مربع در حال انجام است و امیدواریم بخشی از این زائرسرا تا قبل از مراسم اربعین به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 100 هزار کهگیلویه و بویراحمدی در همایش بزرگ پیاده روی اربعین

پیش بینی حضور 100 هزار کهگیلویه و بویراحمدی در همایش بزرگ پیاده روی اربعین