مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-02سياسي

لزوم ریشه یابی آسیب های اجتماعی و جرائم در شهرستان اردکان


در انجام جهاد قضایی، دادگستری ضمن رسیدگی معمول به پرونده ها، باید آسیب های اجتماعی و جرائم شهرستان اردکان را با استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان جامعه ریشه یابی کند.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: در انجام جهاد قضایی، دادگستری ضمن رسیدگی معمول به پرونده ها، باید آسیب های اجتماعی و جرائم شهرستان اردکان را با استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان جامعه ریشه یابی کند.

غلامعلی دهشیری در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان اردکان، اظهار کرد: نمی توان با رسیدگی صِرف به پرونده های قضایی، بر جرائم و آسیب های اجتماعی شهرستان فائق آمد بلکه باید با استفاده از شوراهای مختلف و نخبگان و فرهیختگان و صاحب نظران تلاش کرد تا پیشگیری از وقوع جرم به صورت حرفه ای و عملیاتی انجام شود.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی، شورای پیشگیری از وقوع جرم و سایر جامعه نخبگانی شهرستان با حضور امام جمعه فاضل و فرماندار ولایی و انقلابی شهرستان، یک ظرفیت بسیار خوب در زمینه حل و فصل مشکلات شهرستان اردکان است.

این مقام قضایی با اشاره به دریافت 53 درصدی خدمات تأمین اجتماعی توسط افراد غیر بومی در اردکان، عنوان کرد: جمعیت مهاجر در شهرستان اردکان همراه با اختلاط فرهنگ ها و قومیت ها، زمینه ساز برخی جرائم و آسیب های اجتماعی زیادی در این شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ریشه یابی آسیب های اجتماعی و جرائم در شهرستان اردکان

لزوم ریشه یابی آسیب های اجتماعی و جرائم در شهرستان اردکان