مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-28سياسي

ایستگاه های مرهم زائر جمعیت هلال احمر برپا شد


رییس سازمان داوطلبان از برپایی ایستگاه های مرهم زائر در هیأت مکتب الزهرا و ریحانه النبی (س) با همکاری داوطلبان تهران همزمان با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.

- رییس سازمان داوطلبان از برپایی ایستگاه های مرهم زائر در هیأت مکتب الزهرا و ریحانه النبی (س) با همکاری داوطلبان تهران همزمان با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان با اشاره به اعلام عمومی فراخوان پویش مرهم زائر، گفت: عموم مردم می توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند و داروهای سالم و مازاد بر مصرف خود را به شعب، خانه های هلال و پایگاه های این جمعیت در سراسر کشور تحویل دهند.

سلیمی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همه ساله در مراسم اربعین حسینی (ع) خدمت به زائرین را سرلوحه وظایف خویش قرار می دهد، اظهار کرد: به همین منظور، سازمان داوطلبان در قالب طرح ملی مرهم زائر و برای تأمین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز این مراسمِ جهانی و اجتماعِ انبوه، اعلامِ مشارکتِ عمومی کرده است.

وی افزود: با توجه به حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، با هماهنگی سازمان داوطلبان با مسئولان و مداحان هیأت مکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های مرهم زائر جمعیت هلال احمر برپا شد

ایستگاه های مرهم زائر جمعیت هلال احمر برپا شد