مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:312023-08-02سياسي

ایجاد ناامنی و تفرقه میان جامعه مسلمان پاکستان از اهداف صهیونیسم بین الملل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت جنایت تروریستی اخیر علیه مردم پاکستان به رییس جمعیت علمای اسلام جمهوری اسلامی این کشور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب مولانا فضل الرحمن دام عزه العالی رییس محترم جمعیت علمای اسلام جمهوری اسلامی پاکستان سلام علیکم خبر تلخ و تکان دهنده تروریستی در گردهمایی اجتماع مردمی جمعیت علمای اسلام در منطقه باجور و پاکستان، موجب تاسف و تألم شدید گردید.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت هولناک، مصیبت جان باختن تعدادی از مردم شریف پاکستان را محضر جناب عالی، خانواده های داغدار، علما و عموم ملت مسلمان پاکستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بی شک دست پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل که از آستین برخی گروه های متحجر و افراطی بیرون آمده و دست به این جنایت ضد بشری زده و گروهی از مردم بی گناه را به خاک و خون کشیده است، بر کسی پوشیده نیست.

بی تردید عاملان این جناحت فاجعه ضد انسانی و ضد بشری به دنبال ایجاد ناامنی و شکاف و تفرقه میان امت واحده و جامعه مسلمان کشور دوست و برادر پاکستان می باشند.

نقش علمای اسلام، نخبگان و شخصیت های علمی و اجتماعی کشور پاکستان در پیشگیری از این گونه حوادث ناگوار و برملا نمودن نقشه شوم دشمنان اسلام با تاکید بر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ناامنی و تفرقه میان جامعه مسلمان پاکستان از اهداف صهیونیسم بین الملل است

ایجاد ناامنی و تفرقه میان جامعه مسلمان پاکستان از اهداف صهیونیسم بین الملل است