مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-14سياسي

تشدید نظارت بر مشاوران املاک شهرستان اردبیل


نماینده دادگستری استان اردبیل در حوزه نظارت و بازرسی بر مشاوران املاک از تشدید نظارت بر فعالیت مشاوران املاک اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جواد مینویی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بازرسی فعالیت مشاوران املاک، بیشترین تخلفاتی که در این واحدها به چشم می خورد، پایین بودن سطح آگاهی حقوقی مشاوران املاک، نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن موارد حقوقی و کلیدی در تحریریه مبایعه نامه ها، رعایت نکردن قانون پیش فروش ساختمان، فک پلمب خودسرانه وعدم نصب پروانه کسب در داخل مشاور املاک و .

بوده است.

وی افزود: بر اساس قانون و دستورالعمل های ابلاغی واحدهایی که این موارد را رعایت نکنند، برابر مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد.

نماینده دادگستری استان اردبیل در حوزه نظارت و بازرسی بر مشاوران املاک بیان کرد: مشاوران املاک باید آگاهی کامل بر قوانین حوزه تخصصی خود به ویژه از لحاظ حقوقی داشته باشند و ضرورت آموزش و افزایش دانش حقوقی فعالان این حوزه، از اولویت برنامه های تدوینی معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان اردبیل است.

پروانه مشاوران املاک پس از گذراندن دوره های آموزشی صادر شود مینویی ادامه داد: لذا ضروری است که اتحادیه مشاوران املاک با همکاری و هماهنگی اداره ثبت زمینه شرکت مشاوران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر مشاوران املاک شهرستان اردبیل

تشدید نظارت بر مشاوران املاک شهرستان اردبیل