مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-06اقتصادي

سه پروژه فرهنگی رامیان در دستور کار استان گلستان


رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رامیان گفت: تکمیل و تجهیز پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهر خان ببین با 70درصد پیشرفت فیزیکی به 18میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- محمدعلی بسطامی ظهر امروز در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامیان اظهارکرد: مجتمع فرهنگی هنری شهرخان ببین از توابع این شهرستان در سال 89 کلنگ زنی شده و در طی 10سال گذشته پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است.

* اعتبار 6میلیارد تومانی مصوبه سفر رییس جمهور به گلستان وی تصریح کرد: در سفر اول رییس جمهور به استان گلستان مبلغ 6 میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد تا ظرف دو سال این اعتبار تخصیص پیدا کند.

رییس اداره فرهنگ وارشادشهرستان رامیان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از دو میلیاردو 500 میلیون تومان به این پروژه تخصیص پیداکرده و پیشرفت فیزیکی این پروژه به 70 درصد رسیده است.

وی بااشاره به تغییرپیمانکار این پروژه ادامه داد:از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان مبلغ دومیلیاردو 500 میلیون تومان به این پروژه تخصیص یافت که صرف پرداخت مطالبات پیمانکار سابق و قرارداد با پیمانکار جدیدشد.

بسطامی گفت:با بررسی های انجام شده برای تکمیل و تجهیز این مجتمع فرهنگی هنری به 18 میلیارد تومان اعتبارنیاز است که در قالب طرح برای سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان تدوین شده تا طی دومرحله این اعتبار تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پروژه فرهنگی رامیان در دستور کار استان گلستان

سه پروژه فرهنگی رامیان در دستور کار استان گلستان