مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:362023-07-29سياسي

کدام پست های دولتی استان بوشهر خالی مانده ؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح امروز در نشست با وزیر کشور در راستای تشریح وضعیت سیاسی، امنیتی و انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: برای آمادگی برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استان بوشهر در جزیره خارگ، همایش آموزشی ویژه مسؤولان آموزش انتخابات استانداری ها و هیات های نظارت سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: با تشکیل به موقع ستاد انتخابات استان و به منظور تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه 1402 تعداد 5 جلسه ستاد انتخابات تاکنون تشکیل شده است.

 تعداد 10 نشست اختصاصی با معاونان فرمانداران و بخشداران حوزه های انتخابیه چهارگانه استان  تا اردیبهشت 1402 برگزار شده است.

اکبر پورات با اشاره به وضعیت انتصاب مدیران در فرمانداری و بخشداری های استان در دولت سیزدهم اعلام کرد: تاکنون 10 فرماندار از مجموع 10 فرماندار و 21 معاون فرماندار از مجموع 23 معاون و 22 بخشدار از مجموع 27 بخشدار در استان بوشهر منصوب شده اند.

این مقام مسؤول ادامه داد: چالش های موجود در ارتباط با موضوع زیرساخت های ارتباطی شعب اخذ رای در سراسر استان شناسایی شده و اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات زیرساختی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام پست های دولتی استان بوشهر خالی مانده ؟

کدام پست های دولتی استان بوشهر خالی مانده ؟