مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-25پزشكي

اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران حسینی است


رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان گفت: اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران دسته های حسینیه و زینبیه اعظم زنجان است - به گزاشر خبرگزاری مهر ، داریوش تقی لو روز سه شنبه با بیان اینکه تمام بیمارستان ها، پایگاه فوریت های پزشکی و کارکنان اورژانس و مراکز درمانی استان به صورت شبانه روزی در دهه محرم آماده در آماده باش کامل هستند گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان آماده ارائه خدمات درمانی به عزاداران دسته حسینیه و زینبیه اعظم است.

وی با بیان اینکه باتوجه به اجتماع عظیم عاشقان حسینی (ع) و حضور گسترده مردم و محدودیت هایی که برای تردد آمبولانس ها ایجاد می شود اظهار کرد: جهت ارائه خدمات درمانی مناسب، 8 دستگاه آمبولانس در مسیر دسته های حسینیه و زینبیه مستقر خواهند شد و 3 دستگاه موتورلانس اورژانس 115 و 5 تیم پیاده نیز در دسته های حسینیه و زینبیه حضور فعال خواهند داشت.

تقی لو افزود: پایگاه ها و کارکنان اورژانس و نیروهای بهداشتی برای ارائه خدمات به عزاداران و زائران حسینیه اعظم زنجان در آماده باش کامل هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان عنوان کرد: اورژانس هوایی استان نیز آماده ارائه خدمات بوده و اتوبوس آمبولانس این مرکز با قابلیت امدادرسانی به حوادث با مصدومان متعدد احتمالی در آماده باش کامل می باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران حسینی است

اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران حسینی است