مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-10سياسي

سفر دور دوم دولت به قم تا تعیین تکلیف پروژه ها انجام نمی شود


نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از پروژه های عمرانی در قم همچنان بلاتکلیف است و تا تعیین تکلیف نهایی آنان دور دوم سفر دولت به قم انجام نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان قم اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که هر هفته در جلسات یا مسئولین کشوری دنبال می کنیم موضوع احداث فرودگاه قم است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافقت اصولی فرودگاه گرفته شد افزود: مقرر شد بخش گردشگری از فرودگاهی جدا شود.

امیرآبادی عنوان داشت: پیگیری و تعیین تکلیف مونوریل قم نیز جز مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور به قم بوده که سناریوهای مختلف برای بهره برداری این پروژه مورد بررسی قرار گرفته است و تاکنون تصمیمی برای آن اتخاذ نشده است.

وی ادامه داد: مخالف حذف خط B مترو هستیم و اجازه این کار را نخواهیم داد و برای سفر دوم رییس جمهور به قم منتظر تعیین تکلیف پروژه ها هستیم.

نماینده قم در خانه ملت افزود: در سفر اول دولت به قم به دلیل شروع به کار تازه استاندار قم جمع بندی خوبی نداشتیم اما تلاش شد تا مصوبات لازم برای این سفر در نظر گرفته شود.

وی در خصوص مشکلات خبرنگاران نیز گفت: طرح طبقه بندی مشاغل برای خبرنگاران باید اجرایی شود و این موضوع را از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دور دوم دولت به قم تا تعیین تکلیف پروژه ها انجام نمی شود

سفر دور دوم دولت به قم تا تعیین تکلیف پروژه ها انجام نمی شود