مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-01سياسي

شرایط سفر اربعین امسال چگونه است؟


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شرط لازم جهت شروع عملیات سفر و دریافت خدمات برای زائران آیین اربعین امسال ثبت نام آنها در سامانه سماح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرط لازم جهت شروع عملیات سفر و دریافت خدمات برای زائران آیین اربعین امسال ثبت نام آنها در سامانه سماح است، اظهار داشت: بیمه زائران و تهیه گذرنامه زیارتی پس از ثبت نام در سامانه سماح انجام می شود که طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین کشور، هزینه بیمه برای هر زائر در سفر اربعین امسال  35 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خدمات دهی به زائران آیین اربعین امسال بین 40 تا 70 درصد افزایش یافته است، افزود: در راستای تامین ارز زیارتی، بانک مرکزی میزان و شیوه ارائه ارز به زائران را اعلام خواهد کرد اما شرط دریافت آن ثبت نام آنها در سامانه سماح خواهد بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امسال برای افزایش خدمات دهی بهتر، موکب داران می توانند از 20 محرم برای استقرار اقدام نمایند، ادامه داد: امسال توسط ستاد مرکزی اربعین شعار این آیین جهانی حیاتنا الحسین نام گذاری شده که این شعار براساس روح نهضت رهایی بخش عاشورا و مکتب حسینی تجلی صحنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سفر اربعین امسال چگونه است؟

شرایط سفر اربعین امسال چگونه است؟