مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-16اقتصادي

کتابخانه مرکزی سال آینده به بهره برداری می رسد


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیشرفت فیزیکی کتابخانه مرکزی را 70 درصد عنوان کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده این پروژه تکمیل و با تجهیز آن به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مهدی رمضانی امروز در جریان بازدید از روند ساخت کتابخانه مرکزی با اشاره به بحث واگذاری کتابخانه به شهرداری اظهار کرد: در شکل گیری این پروژه مشکلاتی از جمله اینکه وسعت و نوع آن ملی بوده و نه استانی وجود داشته، از همان ابتدا موانعی بر سر بحث مسائل واگذاری تجاری به شهرداری اختلافاتی بود که با پیگیری و تهاتر رفع شد.

وی افزود: اساسا نظر وزارت ارشاد واگذاری به این صورت به شهرداری ها نیست؛ در برخی استان ها از محل نفت خیلی از مشکلات حل شد و امیدواریم در دور دوم سفر استانی با همتی که وجود دارد از این موضوع استفاده کنیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور بیان کرد: شایعاتی در دولت قبل مبنی بر واگذاری یا مسائل دیگر و استفاده بخشی از آن توسط استانداری بود، کتابخانه مرکزی اعتبار در بخش فرهنگی است که باید هرچه زودتر به سرانجام برسد.

رمضانی ادامه داد: پروژه کتابخانه مرکزی روند و پیشرفت خوبی داشته  و امیدواریم با مساعدت های مسوولان ذی ربط تکمیل شود و به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی سال آینده به بهره برداری می رسد

کتابخانه مرکزی سال آینده به بهره برداری می رسد