مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-15سياسي

130 کیلومتری که به عشق حضرت احمد بن موسی(ع) طی می شود


کاروان پیاده که از شهرستان فیروزآباد که هر ساله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) می آیند سال جاری به نیابت شهدای مدافع حرم و شهادت امام سجاد (ع) در دهه سوم محرم در شب شهادت امام سجاد وارد حرم مطهر شدند.

- مسئول هیأت مذهبی محبین الرضا (ع) فیروزآباد در گفتگو با خبرگزاری فارس عنوان کرد: کاروان پیاده شهرستان فیروزآباد در ایام مختلف به شیراز می آیند و امسال نیز به نیابت شهدای مدافع حرم و شهادت امام سجاد (ع) دهه سوم ماه محرم حرکت کردند و شب شهادت امام سجاد (ع) وارد حرم مطهر شدند.

  وی گفت: بنیانگذار این پیاده روی هیئت فرهنگی مذهبی محبین الرضا (ع) ، بنیانگذار کاروان های پیاده حضرت احمد بن موسی (ع) در سراسر استان فارس است.

مکارم در ارتباط با سال تأسیس این هیئت گفت: از زمان سفر رهبر معظم انقلاب به استان فارس بود که بعد از صحبت های ایشان دو ماه بعد با لبیک گفتن به صحبت های رهبر معظم انقلاب هیئت تأسیس شد.

او افزود: این کاروان 13 سال پیاپی با حضور جوانان پرشور و انقلابی شهرستان فیروزآباد طی پنج روز مسافت 130 کیلومتری را از فیروزآباد به حرم شاهچراغ (ع) طی می کنند.

مکارم ادامه داد: زمانی که مقام معظم رهبری به شیراز سفر کردند و شیراز را به عنوان سومین حرم اهل بیت معرفی کردند ما بعد از صحبت های رهبر که فرمودند هر کس به هر طریقی می تواند حرم احمد بن موسی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 کیلومتری که به عشق حضرت احمد بن موسی(ع) طی می شود

130 کیلومتری که به عشق حضرت احمد بن موسی(ع) طی می شود