مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:212023-08-08اجتماعي

اعزام 500 هزار دانش آموز به راهیان نور


امسال 500 هزار دانش آموز از مدارس سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، سردار مجتبی باستان مسوول بسیج دانش آموزی در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب در یادمان شهدای گمنام دریاچه زریوار مریوان اظهار کرد: اردوهای راهیان نور در تمام فصول سال چه در ایام تعطیلات تابستان و چه در ایام بازگشایی مدارس برگزار می شود.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی گفت: امسال 500 هزار دانش آموز از مدارس سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام می شوند.

باستان عنوان کرد: طی برنامه های انجام شده در نظر داریم تا پایان تابستان جاری، دانش آموزان در اردوی راهیان نور اوقات فراغت خود را بگذرانند و از یادمان ها در این منطقه بازدید کنند.

وی هدف از این اردوها را تربیت نسل نوجوان و جوان عنوان و خاطرنشان کرد: آشنایی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی ها با مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس یکی از ارزش هایی است که به تحقق تحول سند بنیادین آموزش و پرورش کمک می کند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش رسیدن به هدف والای حیات طیبه را طی می کند  که در آن تربیت نسل نوجوان و جوان کشور بر اساس ارزش های انقلاب اسلامی اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 500 هزار دانش آموز به راهیان نور

اعزام 500 هزار دانش آموز به راهیان نور