مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-04سياسي

همایش بزرگ فعالان انقلابی فضای مجازی استان کرمان برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله در این همایش گفت: دشمن دائما فضای مجازی را در عرصه های مختلف مدنظر قرار داده است تا بتواند تغییر ایده، - همایش بزرگ فعالان انقلابی فضای مجازی استان کرمان در شهرستان شهربابک برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله در این همایش گفت: دشمن دائما فضای مجازی را در عرصه های مختلف مدنظر قرار داده است تا بتواند تغییر ایده، عقیده و ایجاد شبهه در جامعه را رقم بزند.

سردار محمدعلی نظری افزود: فعالان فضای مجازی جلوی هجمه دشمن قد علم کرده اند و در این راستا بسیار موفق بوده اند.

سردار نظری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با فضای مجازی توضیح داد: رهبری فرمودند: در فضای مجازی مسئولان ما به بی پناهی مردم توجه نمی کنند؛ متاسفانه شاهدیم هنوز به این مسئله توجه نمی شود.

* پیچیدگی جنگ رسانه ای دشمن وی با بیان اینکه القای ناکارآمدی و ناامیدی در جامعه از اهداف دشمن است، ادامه داد: سختی، وسعت، خطر و پیچیدگی جنگ رسانه ای دشمن از 8 سال دفاع مقدس بالاتر است.

او خاطر نشان کرد: از صدر اسلام تا امروز بحث شایعه پراکنی و عملیات روانی وجود داشت؛ در گذشته چهره به چهره بود و الان با ظرفیت فضای رسانه این اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ فعالان انقلابی فضای مجازی استان کرمان برگزار شد

همایش بزرگ فعالان انقلابی فضای مجازی استان کرمان برگزار شد