مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 17:052023-07-30اجتماعي

خط کشی 550 کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان از اجرای عملیات خط کشی550 کیلومتر از محورهای مواصلاتی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، امین سنچولی افزود: اجرا و نصب بیش از هشت کیلومتر حفاظ فلزی و بتنی و اجرا و تعمیر و نصب هزار و 450 عدد علائم و تجهیزات ایمنی باهدف تأمین ایمنی عبور و مرور طی این مدت توسط این اداره انجام شده است.

وی در ادامه گفت: اجرای روشنایی نقطه ای 4 تقاطع و تعمیر و نصب تعداد 60 عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار از جمله اقدامات اداره ایمنی و حریم راه ها در راستای ارتقای ایمنی محورها طی 4 ماهه سال جاری بوده است.

سرپرست اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ساخت و تعمیر و نصب 230 مترمربع تابلو اطلاعاتی معادل 50 عدد تابلو را از دیگر فعالیت های انجام شده این اداره در مدت مذکورعنوان کرد.

سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی (ع) و ورود زائرین از کشور پاکستان، ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه های مرزی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا زائرین و کاربران جاده ای سفری ایمن را پیش رو داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 550 کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

خط کشی 550 کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان