مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-05اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن خرمدره در 210 قطعه ساخته می شود


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خرمدره گفت: در صورت تکمیل فرآیند تهاتر،طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خرمدره نیز در 210 قطعه ساخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید رضا سرداریان روز شنبه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خرمدره اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال از این طرح بسیار مطلوب بوده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر در شهرستان خرمدره در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، ابراز کرد: دولت تمام ظرفیت و تلاش خود را برای تامین زمین به کار گرفته است و در این راستا عملیات اجرایی دو پروژه 72 واحدی و 54 واحدی توسط اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت پروژه 72 واحدی در این شهرستان بیش از 94 پیشرفت فیزیکی دارد و در مراحل پایانی است،گفت: همچنین عملیات اجرایی پروژه 54 واحدی هم بیش از 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبختانه در حال اجرا است.

سرداریان، با بیان اینکه شهر خرمدره با توجه به وجود باغ ها و زمین های کشاورزی فراوان با درجه خاک مرغوب به لحاظ کشاورزی و محصور شدن شهر در بین این زمین ها برای تامین زمین برای ساخت و ساز با مشکل مواجه شده است، تاکید کرد: با همراهی و هماهنگی دستگاه های اجرایی و بنیاد مستضعفان با اداره کل راه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن خرمدره در 210 قطعه ساخته می شود

طرح نهضت ملی مسکن خرمدره در 210 قطعه ساخته می شود