مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:002023-07-31اجتماعي

اتفاقات، مشکل قطعی آب روستاهای شهرستان مرزی درمیان


وقوع 7 فقره اتفاق در شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان درمیان سبب شد تا در روزهای پایانی هفته گذشته (عاشورا و تاسوعا) و ابتدای این هفته آب اغلب روستاهای این شهرستان قطع یا ساعتی شود.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ گلایه های اغلب اهالی روستا های شهرستان درمیان که نه همه نقاط خراسان جنوبی از این است که در روز های پایانی هفته چون جمعیت قابل توجهی از شهرنشینان روستایی به موطن خویش می روند با مشکل قطعی یا ساعتی شدن آب در روستا هایی که دارای شبکه آبرسانی است مواجه می شوند.

علت این مشکل را هم آن طور که متولیان آب و فاضلاب اعلام می کنند این است که اغلب روستاییان از آب شرب برای آبیاری باغ ها و با غچه ها خانگیشان استفاده می کنند و دلیل دیگر هم این است که شبکه های آبرسانی جوابگوی نیاز ها با آن جمعیت بالا در پایان هفته ها و تعطیلات نیست.

اما این مشکل در ایام عزاداری دهه اول محرم نیز برای اغلب نقاط روستایی خراسان جنوبی با 15 تا 20 برابر شدن جمعیت روستا ها در این روز ها رخ داد به ویژه این مشکل در روز ها تاسوعا و عاشواری حسینی بیش از پیش نمود یافت و گویا در روستا های شهرستان درمیان بیش از پیش مردم شاهد قطعی و ساعتی شدن آب روستا ها با وجود نیاز مبرم به آب بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات، مشکل قطعی آب روستاهای شهرستان مرزی درمیان

اتفاقات، مشکل قطعی آب روستاهای شهرستان مرزی درمیان