مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-23سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین همایش بین المللی گفت و گو و مناظرات رضوی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مهلت ارسال آثار به هشتمین همایش بین المللی گفت وگو و مناظرات رضوی تا 15 شهریور تمدید شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مهلت ارسال آثار به هشتمین همایش بین المللی گفت وگو و مناظرات رضوی تا 15 شهریور تمدید شد.

امیر رجبی اول مرداد در نشست هیئت اندیشه ورز و علمی همایش بین المللی گفت وگو و مناظرات رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار دوره هشتم این رویداد علمی و پژوهشی خبر داد و گفت: محققان و پژوهشگران داخلی و خارجی تا 15 شهریور ماه سالجاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با بیان اینکه همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی یکی از برنامه های موضوعی پژوهش محور جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است، گفت: این همایش به یک رویداد مهم تاثیرگذار در حوزه فرهنگ و معارف رضوی تبدیل شده است.

امیر رجبی با اعلام اینکه در 7دوره گذشته این همایش 9عنوان کتاب منتشر شده است، از انتشار مقالات منتخب و برگزیده این همایش در فصلنامه فرهنگ رضوی که یک مجله علمی پژوهشی است، خبر داد و افزود: دوره هشتم این رویداد مهم در حوزه فرهنگ رضوی در دو بخش مقالات علمی و پژوهشی و نشست گفت وگوی ادیان با هدف ترویج فرهنگ رضوی و تکریم پدیدآورندگان آثار فرهنگی، هنری و علمی به میزبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین همایش بین المللی گفت و گو و مناظرات رضوی

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین همایش بین المللی گفت و گو و مناظرات رضوی