مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-16حوادث

کلاهبردار متواری در قزوین دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار حرفه ای متواری با محکومیت مالی 200 میلیارد ریالی در عملیات پلیس شهرستان قزوین خبر داد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار حرفه ای متواری با محکومیت مالی 200 میلیارد ریالی در عملیات پلیس شهرستان قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان ساکن شهرستان مشهد به مأموران خدمات قضایی شهرستان قزوین و ارائه دستور قضایی مبنی بر دستگیری جاعل و کلاهبردار متواری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با راهنمایی شاکی، محل اختفاء کلاهبردار متواری در یکی از محلات شهر قزوین شناسایی شده و پس از هماهنگی قضایی و با اشرافیت کامل اطلاعاتی، کلاهبردار در عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به جرم ارتکابی، عنوان کرد: شگرد مجرمانه این فرد جعل سند و کلاهبرداری از طریق فروش مال غیر بوده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، ابراهیمی خاطرنشان کرد: این کلاهبردار حرفه ای محکومیت مالی به مبلغ 200 میلیارد دارد که با دستور مرجع قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار متواری در قزوین دستگیر شد

کلاهبردار متواری در قزوین دستگیر شد