مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-15بين الملل

درگیری بین گروه های مسلح با سلاح های سنگین در پایتخت لیبی


طرابلس پایتخت لیبی از صبح امروز صحنه وقوع درگیری های شدید بین گروه های مسلح در مناطق عین زاره، طریق الشوک و دشت الخضراء با استفاده از انواع سلاح های سنگین است.

- طرابلس پایتخت لیبی از صبح امروز صحنه وقوع درگیری های شدید بین گروه های مسلح در مناطق عین زاره، طریق الشوک و دشت الخضراء با استفاده از انواع سلاح های سنگین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع لیبیایی گزارش داد که طرابلس از صبح امروز شاهد تشنج و درگیری سنگین بین دو گروه مسلح وابسته به دولت وحدت ملی و شورای ریاستی این کشور است و صدای تیراندازی و درگیری های متناوب در برخی محله های جنوب شهر طرابلس شنیده می شود.

به گفته این منابع، درگیری ها پس از آن آغاز شد که نیروهای دستگاه رقیب، محمود حمزه فرمانده تیپ 444 وابسته به دولت وحدت ملی را در فرودگاه معیتیقه در حالی که وی برای شرکت در رژه نظامی با همراهی الدبیبه عازم مصراته بود، دستگیر کردند.

به نوشته رسانه های لیبی، سازمان مبارزه با جرایم سازمان یافته و تروریسم-وابسته به شورای ریاستی لیبی-، سرهنگ محمود حمزه فرمانده تیپ 444 را در فرودگاه معیتیقه و قبل از شرکت در مراسم فارغ التحصیلی افسران نظامی در شهر مصراته دستگیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری بین گروه های مسلح با سلاح های سنگین در پایتخت لیبی

درگیری بین گروه های مسلح با سلاح های سنگین در پایتخت لیبی