مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-11سياسي

معرفی برترین های رقابت های قرآنی استانی خراسان جنوبی


عصر امروز مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی برگزار شد و 12 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عصر امروز مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استان برگزار شد و 12 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه بیرجند، عصر امروزدر اختتامیه مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی اظهار داشت: در مرحله ابتدای ثبت نام 2 هزار و 520 نفر در این مسابقات از استان شرکت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در هفت منطقه استان به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: از میان تمام شرکت کنندگان این دوره در استان 156 نفر به مرحله استانی راه یافتند و امروز از این تعداد 45 نفر برگزیده شدند و 12 نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد که نفرات اول هر رشته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های رقابت های قرآنی استانی خراسان جنوبی

معرفی برترین های رقابت های قرآنی استانی خراسان جنوبی