مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-18فناوري

مرجع رسیدگی به هزینه های فیلترشکن کدام نهاد است؟


پس از گذشت چند ماه از اعمال محدودیت برای برخی پلتفرم های خارجی و به موازات آن، استفاده از فیلترشکن برای دسترسی توسط برخی کاربران، برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس نسبت به موضوع خرید فروش راحت فیلترشکن در کشور انتقاد و به حضور مافیا در این حوزه اشاره کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فیلترشکن ها مجموعه ای از روش ها و نرم افزارهای مختلف هستند که برای عبور از فیلتر از آن استفاده می شود البته بعضی از فیلترشکن ها کاربرد امنیتی دارند، یعنی با عوض کردن آی پی آدرس فرد موردنظر، جلوی هک شدن را می گیرند اما از طرفی بعضی از نرم افزارهایی که در قالب فیلترشکن عرضه می شوند، بدافزارهایی هستند که توسط مجرمان سایبری و جهت سوءاستفاده از کاربران ارائه شده اند.

فیلترشکن ها و وی پی ان ها در حالی سد فیلترینگ را قابل نفوذ می کنند که در مقابل، مسائل امنیتی فراگیر شدن این اپلیکیشن ها مطرح می شود.

کاربران برای استفاده از وب سایت های فیلترشده، بدون آگاهی اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن هایی می کنند که بیش تر از این که فیلترشکن باشند، با هدف سوءاستفاده و دسترسی به اطلاعات و واردن کردن انواع بدافزار به گوشی افراد طراحی شده اند.

نکته قابل توجه این است از زمانی که موضوع فیلترینگ با هدف جلوگیری از دسترسی کاربران به وبگاه های مغایر با قوانین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجع رسیدگی به هزینه های فیلترشکن کدام نهاد است؟

مرجع رسیدگی به هزینه های فیلترشکن کدام نهاد است؟