مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-16اجتماعي

مسیری ایمن برای تردد زائران اربعین در استان فراهم می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران اربعین، از مهم ترین اولویت های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابد محمدی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین مسیر تردد زوار اربعین است.

وی بیان داشت: علاوه بر خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای، شش باب مجتمع خدمات رفاهی و چهار باب راهدارخانه ی بین راهی برای تسهیل تردد زوار اربعین با آمادگی کامل آماده خدمات رسانی هستند.

محمدی با بیان اینکه بازدید و بازرسی مستمر از شش باب مجتمع های خدمات رفاهی و چهار باب راهدارخانه ی بین راهی انجام شد، گفت: زوار برای کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه ها می توانند از طریق سامانه های مختلف 141 اقدام کنند.

وی این سامانه ها را شامل مرکز بی سیم استان، اپلیکیشن 141، سایت مرکز مدیریت راه ها، شماره پیامکی 1000141 و تلفن پاسخگوی شبانه روزی 141 عنوان کرد.

محمدی تصریح کرد: در راستای افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی استان ایمن سازی نقاط پرتگاهی و رفع نقاط پرحادثه، ارتقای روشنایی از سنتی به استاندارد، نصب انواع تابلو و علائم ایمنی به خصوص در مناطق مستعد خطر، نصب و تعمیر حفاظ های ایمنی شامل گاردریل، هند ریل و جداکننده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیری ایمن برای تردد زائران اربعین در استان فراهم می شود

مسیری ایمن برای تردد زائران اربعین در استان فراهم می شود