مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-15سياسي

شورای اجرایی اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه آغاز به کار کرد


پس از برگزاری سیزدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه (APPU) در شهریور سال گذشته، اولین نشست شورای اجرایی اتحادیه (APPU-EC) روز دوشنبه 23 مرداد 1402 در بانکوک آغاز به کار کرد.

- پس از برگزاری سیزدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه (APPU) در شهریور سال گذشته، اولین نشست شورای اجرایی اتحادیه (APPU-EC) روز دوشنبه 23 مرداد 1402 در بانکوک آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس آیین نامه داخلی کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه (APPU) وظایف مشخصی برای شورای اجرایی این اتحادیه تعیین و تدوین شده است که از آن جمله می توان به حفظ ارتباط با ادارات پست کشورهای عضو در جهت بهبود خدمات پستی و نیز برقراری ارتباط موثر و مفید با نهادهای مختلف اتحادیه پستی جهانی (UPU) و سایر اتحادیه های محدود یا نمایندگی های سازمان ملل اشاره کرد.

در سال جاری میلادی شورای اجرایی اتحادیه (APPU-EC) علاوه بر ارائه گزارش اقدامات و فعالیت های کمیته ها و کارگروه های خود شاهد تحولی نو در ساختار دبیرخانه APPU بود، که پس از تصدی گری نماینده هند به عنوان مدیرکل جدید این اتحادیه صورت گرفته است.

تدوین برنامه کاری جدید دبیرخانه برای چهارسال آتی تا کنگره چهاردهم و نیز برگزاری 45 کارگاه و دوره آموزشی مجازی و حضوری برای کارکنان ادارات پست کشورهای عضو این اتحادیه تنها در 6 ماهه نخست سال 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اجرایی اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه آغاز به کار کرد

شورای اجرایی اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه آغاز به کار کرد