مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-20پزشكي

37 زائر گرمازده در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ارائه خدمات درمانی به 37 زائر گرمازده در درمانگاه مرزی چذابه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهنگ کره بندی عصر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در دومین روز استقرار در مرز چذابه اشاره کرد و گفت: در روز گذشته نیز (28 مردادماه 1402) هفت مأموریت اورژانسی شامل سه مورد بیمار قلبی، 2 مورد گرمازدگی و 2 مورد مشکل تنفسی توسط کادر درمان علوم پزشکی اهواز انجام و تمامی بیماران به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی به خدمات ارائه شده توسط درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد اشاره کرد و گفت: تعداد کل مراجعین به درمانگاه که بیشتر ناشی از مشکلات تنفسی، گوارشی و گرمازدگی است، 37 نفر گزارش شده که همگی در محل تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ارائه خدمات توسط اورژانس بیمارستانی بخش دیگری از خدمات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مرز چذابه است که در روز دوم تنها با یک مورد گرمازدگی و درمان به صورت سرپایی، کار خود را به اتمام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 زائر گرمازده در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند

37 زائر گرمازده در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند