مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-19ورزشي

تاریخچه بازی های سپاهان و استقلال در لیگ برتر


تیم های فوتبال سپاهان و استقلال تاکنون 44 دیدار در لیگ برتر انجام داده اند که سپاهان 15 برد کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران روز چهارشنبه اول شهریور ماه و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در تاریخچه بازی های سپاهان و استقلال، دو تیم در مجموع 79 بار مقابل یکدیگر به میدان رفته اند که سهم سپاهان 30 پیروزی و سهم استقلال 30 برد بوده است، 19 بازی نیز با تساوی به پایان رسید است.

در تاریخچه لیگ برتر نیز این دو تیم 44 بازی مقابل یکدیگر انجام داده اند که سپاهان موفق به کسب 15 برد شده، استقلال نیز 16 پیروزی به دست آورده و 13 بازی نیز با نتیجه مساوی تمام شده است.

سپاهان و استقلال در لیگ آزادگان نیز 16 بار مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که 8 برد برای استقلال، 4 برد برای سپاهان و 4 تساوی به ثبت رسیده است؛ در لیگ تخت جمشید و منطقه ای نیز در مجموع 10 بازی، 4 پیروزی برای هر تیم و 2 تساوی رقم خورده است.

همچنین در 8 بازی برگزار شده بین دو تیم در جام حذفی سپاهان با 6 پیروزی رکورددار است و استقلال تنها 2 برد کسب کرده است؛ در یک دیدار در لیگ قهرمانان آسیا هم پیروزی برای طلایی پوشان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخچه بازی های سپاهان و استقلال در لیگ برتر

تاریخچه بازی های سپاهان و استقلال در لیگ برتر