مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-28سياسي

بزرگداشت سالروز عاشورای حسینی در صعده یمن


ساکنان استان صعده یمن با برپایی یک راهپیمایی در بزرگداشت سالروز عاشورای حسینی، بر پایبندی ملت یمن به مسائل مهم امت اسلامی از جمله پرونده فلسطین تأکید کردند.

- ساکنان استان صعده یمن با برپایی یک راهپیمایی در بزرگداشت سالروز عاشورای حسینی، بر پایبندی ملت یمن به مسائل مهم امت اسلامی از جمله پرونده فلسطین تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، ساکنان استان صعده یمن با برپایی راهپیمایی در سالروز عاشورای حسینی تأکید کردند: بزرگداشت این سالروز بیانگر عشق و محبت ما به امام حسین علیه السلام و نشان دهنده موضع دینی و اخلاقی ما علیه متجاوزان و جنایتکاران است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی صعده در بیانیه خود اعلام کردند: ما به موضع ثابت خود در قبال مسائل امت اسلامی و در رأس آن مسئله فلسطین پایبند هستیم و هرگونه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی از سوی مزدوران و خیانتکاران را محکوم می کنیم.

ما بر موضع ثابت خود درباره حمایت از محور جهاد و مقاومت در برابر دشمنان امت اسلامی تأکید و هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک از سوی لابی صهیونیست را محکوم می کنیم و از امت اسلامی می خواهیم موضع جدی در برابر این مسئله اتخاذ کند و این کشورها را تحریم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت سالروز عاشورای حسینی در صعده یمن

بزرگداشت سالروز عاشورای حسینی در صعده یمن