مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-18حوادث

دستگیری عاملان توهین به بانوی آمر به معروف در رشت


جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم و توهین به بانوی آمر به معروف در منطقه علی آباد رشت خبر داد و گفت: یک قوطی افشانه فلفل و یک قبضه سلاح سرد از دو تن از متهمان این پرونده کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار حسین حسن پور در تشریح خبر دستگیری عامل ضرب و شتم و توهین به بانوی آمر به معروف در منطقه علی آباد رشت اظهار داشت: در پی ضرب و شتم و توهین به بانوی امر به معروف و سرقت موبایل وی در منطقه علی آباد رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی پلیس عاملان این اقدام شناسایی شدند، افزود: 4 متهم این پرونده با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه سرقت شده این خانم و یک قوطی افشانه فلفل و یک قبضه سلاح سرد از دو تن از متهمان این پرونده بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر حمایت همه جانبه پلیس از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و تصریح کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون و عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان توهین به بانوی آمر به معروف در رشت

دستگیری عاملان توهین به بانوی آمر به معروف در رشت