مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-20سياسي

آزادگان شهرستان نکا تجلیل شدند


به مناسبت روز ورود آزادگان به میهن، در آیینی از آزادگان روستاهای اومال و بریجان شهرستان نکا با حضور مسؤولان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، الیاس جمشیدی صبح امروز در آیین تجلیل از آزادگان روستاهای اومال و بریجان نکا در مسجد جامع بریجان اظهار کرد: آزادگان گنجینه های نظام هستند که اسرار فراوانی از دوران استقامت خود در زندان های مخوف عراق دارند و باید در بازخوانی خاطرات آنان دقت شود.

وی افزود: امروز قدرت و ابهت و اقتدار ما به پشتوانه شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگانی است که در طول 8 سال دفاع مقدس جانانه ایستادند و باید قدردان این مقاومت و نجات میهن باشیم.

بخشدار مرکزی نکا با بیان اینکه باید در تجلیل از آزادگان به عنوان قهرمانان ملی تلاش بیشتری انجام شود، خاطرنشان کرد: آزادگان اسوه ایثار و گذشت و مقاومت اند و فرهنگ این ایستادگی بابد به نسل جدید منتقل شود.

جمشیدی یادآور شد: آزادگان  با تاسی از مکتب عاشورا و اسرای کربلا در طول مدت اسارت خود ایستادگی و مقاومت کردند و با سرافرازی و پیروزمندانه به میهن اسلامی برگشتند.

وی گفت: در شرایط فعلی جامعه و با توجه به برنامه های ضدفرهنگی دشمن که هویت اسلامی و دینی ما را نشانه رفته است، باید با اتحاد و برادری، بزرگداشت ارزش ها و تلاش برای پاسداشت آن برای اقتدار بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان شهرستان نکا تجلیل شدند

آزادگان شهرستان نکا تجلیل شدند