مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:512023-08-13سياسي

افتتاح دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی


دفتر جهاددانشگاهی اسدآباد در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با حضور رییس جهاددانشگاهی واحد همدان افتتاح و فعالیت آن به طور رسمی آغاز شد.

- ایسنا/همدان دفتر جهاددانشگاهی اسدآباد در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با حضور رییس جهاددانشگاهی واحد همدان افتتاح و فعالیت آن به طور رسمی آغاز شد.

رییس جهاددانشگاهی واحد همدان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امیدواریم افتتاح این دفتر به عنوان یک پایلوت در شهرستان بتواند رسالت جهاددانشگاهی که پیوند دانشگاه و کار جهادی است را به نحو احسن ایفا کند.

دکتر مهدی میرزاپور با بیان اینکه در گام نخست دو یا سه کار مهمی را که برای مردم شهر همدان انجام می شود، می توان به صورت پایلوت در محل دفتر جهاددانشگاهی اسدآباد برای مردم این شهرستان آغاز کنیم، افزود: بحث فعالیت های آموزشی مبتنی بر آموزش اشتغال محور یکی از مواردی است که توسط دفتر جهاددانشگاهی اسدآباد می توان برای مردم این شهرستان انجام داد و افراد بعد از یک دوره کوتاه مدت دو یا سه ماهه می توانند در رابطه با یکی از مشاغل، مهارت لازم را کسب کنند و برای خود درآمد داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه های تعریف شده ای برای این فضا پیش بینی شده است و امیدواریم با گسترش فعالیت ها سایر بخش ها را نیز بتوانیم اضافه کنیم، ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

افتتاح دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی