مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-14سياسي

نبرد و مقاومت 33 روزه حزب الله هیمنه رژیم کودک کش را شکست


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی گفت: نبرد 33 روزه و مقاومت حزب الله هیمنه رژیم کودک کش اسراییل را شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی ابراهیمی صبح دوشنبه در مراسم روز خبرنگار که به همت سپاه کربلا برگزار شد، با تقدیر از فعالان رسانه ای استان اظهار داشت: در این مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره عکس سپاه به نام قاب ایمان و امید و رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره عکس برگزار می شود.

وی اختتامیه جشنواره رسانه در راهیان نور را از دیگر برنامه های مراسم ذکر کرد و گفت: همچنین لوح خدمت به رسانه ها و برگزیدگان اهدا می شود.

وی تجلیل از رسانه های برتر باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج، جایزه سال مثل آوینی، تجلیل از برترین خبرنگار حوزه بسیج را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: در این برنامه، خبرنگار برتر حوزه سپاه و بسیج را معرفی می کنیم.

سرهنگ ابراهیمی با گرامیداشت روز مقاومت اظهار داشت: در این روز حزب الله لبنان، هیمنه رژیم کودک کش اسراییل را شکست و نبرد 33 روزه سبب عزت اسلام شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با عنوان اینکه در جنگ رسانه ای کثرت ملاک نیست، داشتن وحدت و انسجام را برای مقابله با هجمه دشمنان را الزامی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد و مقاومت 33 روزه حزب الله هیمنه رژیم کودک کش را شکست

نبرد و مقاومت 33 روزه حزب الله هیمنه رژیم کودک کش را شکست