مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-05ورزشي

دغدغه همیشگی نقش جهان، از قلعه نویی و نویدکیا تا مورایس


ورزشگاه نقش جهان برای سومین بار در چند سال اخیر با مشکل افت کیفی چمن مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، برای افتتاح دوباره ورزشگاه نقش جهان در سال 95، چمن این ورزشگاه نیز  تعویض شد؛ پروسه ای که از اسفند سال 94 شروع شد و در آبان ماه سال 95 هم زمان با افتتاح ورزشگاه توسط معاون رییس جمهور به پایان رسید.

حضور در ورزشگاه تازه ساز نقش جهان برای همه تیم ها جذاب بود و چمن این ورزشگاه از نقاط قوتی بود که سرمربیان تیم های مختلف به آن اشاره می کردند تنها مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفته بود که این چمن حتی از استادیوم آزادی هم بهتر است! مشکلاتی که پیش از افتتاح نقش جهان در مورد چمن این ورزشگاه مطرح شده بود، خیلی زود به واقعیت پیوست و دمای هوای بالا در سطح چمن، خاک نسبتاَ شور منطقه، کمبود آب شیرین در منطقه برای آبیاری و یا هرچه که بود، چمن زیبای نقش جهان را از کیفیت مورد انتظار دور کرد.

در شهریور ماه 97 که نخستین فصل حضور دوباره امیر قلعه نویی در سپاهان بود؛ به دلیل مشکلات چمن ورزشگاه نقش جهان، بازی دو تیم سپاهان و تراکتور در هفته پنجم  به ورزشگاه فولادشهر منتقل شد.

نگهداری نقش جهان با روش های سنتی امکان پذیر نیست علی نیکبخت، عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان در آن زمان که سابقه حضور در پروژه چمن ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه همیشگی نقش جهان، از قلعه نویی و نویدکیا تا مورایس

دغدغه همیشگی نقش جهان، از قلعه نویی و نویدکیا تا مورایس