مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-26ورزشي

هندبال ساحلی با عمل حمایت شود نه با حرف


هندبال ساحلی در 6 سال اخیر مدال آورترین رشته در فدراسیون هندبال بوده پس باید ساحلی بازان را نه با حرف، بلکه با عمل تحت حمایت خود قرار دهند.

- ایسنا/اصفهان بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی گفت: هندبال ساحلی در 6 سال اخیر مدال آورترین رشته در فدراسیون هندبال بوده پس باید ساحلی بازان را نه با حرف، بلکه با عمل تحت حمایت خود قرار دهند.

مهدی رزاق پور در گفت وگو با ایسنا پس از برگزاری رقابت های لیگ هندبال ساحلی در اصفهان و نایب قهرمانی پادما یدک اصفهان، اظهار کرد: بازی ها سطح کیفی خوب و مطلوبی داشت که چهار تیم صعودکننده به مرحله نهایی عملکرد مناسبی داشتند؛ بازیکنان ملی پوش در دو تیم فینالیست تقسیم شده بودند.

شخصا هم پیش بینی می کردم تیم ما و هیئت خوزستان به فینال این تورنمنت راه پیدا کنند.

وی با تاکید بر لزوم ورود باشگاه ها به هندبال ساحلی، افزود: باید باشگاه های ریشه دار دیگری ازجمله سپاهان، ذوب آهن، مس کرمان، گیتی پسند و.

به مانند باشگاه پادما یدک به هندبال ساحلی ورود کنند تا بتوانیم پیشرفت های بیشتری در این رشته شاهد باشیم که تا این لحظه چنین مسئله ای محقق نشده است.

خوشبختانه باشگاه پادما یدک برای سومین سال پیاپی در رشته هندبال ساحلی تیم داری کرد و این اتفاق جای خوشحالی دارد که باشگاه پادما نگاه ویژه ای به هندبال ساحلی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبال ساحلی با عمل حمایت شود نه با حرف

هندبال ساحلی با عمل حمایت شود نه با حرف