مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-19سياسي

تغییراتی در بیمه تکمیلی ایثارگران انجام خواهد شد


مشاور رییس سازمان ثبت احوال و نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور با اشاره به مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران خاطرنشان کرد: تغییراتی در این رابطه انجام خواهد شد که اثرات آن را در آینده نزدیک خواهید دید.

- ایسنا/همدان مشاور رییس سازمان ثبت احوال و نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور با اشاره به مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران خاطرنشان کرد: تغییراتی در این رابطه انجام خواهد شد که اثرات آن را در آینده نزدیک خواهید دید.

محمدرضا بیدکی شنبه 28 مرداد در جلسه بررسی مشکلات ایثارگران شهرستان رزن، اظهار کرد: در سال گذشته 17 هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا پیشنهاد و مجوز آن اخذ شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه معرفی و تقدیر از فرمانداران ممتاز هر یک از شهرستان های استان ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: فرماندارانی که دارای فعالیت و عملکرد بسیار بالا هستند، موجب انگیزه دو چندان مدیران بالادست برای اختصاص هر چه بیشتر اعتبار به این فرمانداری ها برای تحقق هر چه بیشتر مطالبات مردم خواهند بود چراکه مدیران بالادستی می دانند اگر به چنین فرماندارانی هر میزان اعتبار داده شود، کم است.

مشاور رییس سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در سفر به استان ها و شهرستان های مختلف به آن اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییراتی در بیمه تکمیلی ایثارگران انجام خواهد شد

تغییراتی در بیمه تکمیلی ایثارگران انجام خواهد شد