مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-01سياسي

آرامش حاکم در گیلان را مرهون وحدت همگانی هستیم


به گفته استاندار گیلان برای اجرای عدالت و رفع تبعیض هماهنگی و وحدت لازم است و این آرامش و آسایش نسبی در استان را مدیون همین وحدت در اهداف عالیه نظام و انقلاب و کشور میدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،اسدالله عباسی، استاندار گیلان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان گیلان در سالن همایش های امام خمینی (ره) دادگستری با اشاره به وحدت، انسجام و وحدت رویه موجود در قوای سه گانه، اظهار کرد: در سایه این روحیه و ولایت مداری قوای سه گانه عدالت اجتماعی در کشور حاکم است.

وی با اشاره به حسن عملکرد رییس کل دادگستری استان گیلان، افزود: هماهنگی و همکاری شورای قضایی استان با مجموعه استان گیلان در اوج وحدت و همگرایی بوده است.

رییس شورای تأمین استان گیلان با بیان اینکه با حفظ وحدت و هماهنگی همه جانبه، استان آرامی را داریم، گفت: برای اجرای عدالت و رفع تبعیض هماهنگی و وحدت لازم است و این آرامش و آسایش نسبی در استان را مدیون همین وحدت در اهداف عالیه نظام و انقلاب و کشور میدانیم.

استاندار گیلان با اشاره به حضور میدانی حجت الاسلام خلیلی رییس سابق دادگستری گیلان، بیان کرد: برخی ها معتقد بودند این حضور میدانی رییس کل موازی کاری و دخالت در کار اجرایی است در حالی که حضور میدانی رییس کل دادگستری استان گیلان کمک کننده و تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش حاکم در گیلان را مرهون وحدت همگانی هستیم

آرامش حاکم در گیلان را مرهون وحدت همگانی هستیم