مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-12سياسي

لزوم نظارت بر عطاری های استان سمنان/ مراکز متخلف پلمب شوند


استاندار سمنان بابیان اینکه شورای مبارزه با مواد مخدر استان بر روی مواد موجود در عطاری ها باید نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: در این راستا می طلبد تا عطاری های متخلف پلمب شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برخی مواد موجود در عطاری ها می تواند باعث ایجاد اعتیاد در شخص شوند، ابراز داشت: مردم می بایست از مصرف یا خرید مواد فاقد مشخصات و نامعلوم عطاری ها اجتناب کنند.

وی ضمن بیان اینکه نظارت بر فعالیت عطاری ها یکی دیگر از مواردی که باید در برنامه کاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد، افزود: در این راستا باید عطاری های بدون مجوز و متخلف پلمب شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه اهلیت سنجی گردانندگان خوابگاه های خود مالکی باید در دستور کار قرار گیرد، ابراز داشت: انتظار می رود بهبود و ساماندهی امور در این حوزه برای سال جدید تحصیلی دانشگاه ها مَد نظر باشد.

هاشمی ضمن بیان اینکه دانشگاه ها و مدارس باید ارتباط خود را با خانواده دانش آموزان و دانشجویان تقویت کنند، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید با تقویت انجمن اولیا و مربیان، مباحث مرتبط با دانش آموزان را با جدیت دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت بر عطاری های استان سمنان/ مراکز متخلف پلمب شوند

لزوم نظارت بر عطاری های استان سمنان/ مراکز متخلف پلمب شوند