مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-16سياسي

آزادگان و ایثارگران متولیان انقلاب هستند


آزادگان و ایثارگران متولیان انقلاب هستند و باید ارتباط بین نسلی را مدیریت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا مرتضوی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از آزادگان استان اصفهان در آستانه بیست وششم مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: هر زمانی که به خاطرات آن روز رجوع می کنیم، احساسی سراسر غرور در وجودمان شکل می گیرد و به خاطر داشتن این بزرگواران که آبرویی برای ایران اسلامی شدند و دوران باشکوهی را در تاریخ انقلاب رقم زدند بر خود می بالیم.

وی با بیان اینکه متولی این انقلاب، کسانی هستند که این انقلاب را به ثمر رساندند و پای آن ایستادند، افزود: آنها بودند که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دادند و با پایمردی و ایستادگی خود، 14 قرن بعد از انقلاب حضرت رسول (ص) پرچم اسلام را دوباره برافراشتند.

استاندار اصفهان ادامه داد: از زمانی که فرزندان این سرزمین با دست خالی مقابل دشمن جنگیدند، به جایی رسیده ایم که دنیا ما را به تأمین موشک های نقطه زن و پهپاد برای دیگر کشورها متهم می کند و خودِ این اعتراف بدون توجه داشتن به صحت یا دروغ بودن آن، برای ما غرورآفرین است.

وی با اشاره به حضور پزشکانی از کشورهای دیگر در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اما هم اکنون به همت روحیه، نگاه و اعتمادبه نفسی که منشأ شکل گیری انقلاب بود و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان و ایثارگران متولیان انقلاب هستند

آزادگان و ایثارگران متولیان انقلاب هستند