مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-18حوادث

تصادف سه خودرو سواری در ایلام یک کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سه دستگاه سواری در محدوده تونل آزادی به شدت با هم برخورد کرده و یک کشته و 4 نفر مصدوم شدند.

- صید نور علیمرادی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام صبح جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: صبح امروز ساعت 7:30 دقیقه در پی اعلام مرکز فوریت های پزشکی به مرکز 115 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور ایلام - سرابله بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور نیرو های امدادی    مشخص شد سه دستگاه سواری پراید، سمند و پیکان در محدوده تونل آزادی به شدت با هم برخورد کرده اند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در این حادثه تلخ، سرنشین سواری پیکان فوت کرد و 4 نفر نیز مصدوم شدند.

  علیمرادی تاکید کرد: با توجه به آغاز همایش بزرگ اربعین و تردد گسترده زائران در محور های مواصلاتی استان، از رانندگان عزیز تقاضا داریم با سرعت مطمعنه و استراحت کافی سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اواخر خرداد ماه سال جاری نیز، بروز تصادف رانندگی در محور بدره - ایلام موجب کشته و زخمی شدن 6 نفر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف سه خودرو سواری در ایلام یک کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت

تصادف سه خودرو سواری در ایلام یک کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت