مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-21ورزشي

البرز از استان های قهرمان پرور در رشته نجات غریق است


رییس فدراسیون نجات غریق البرز را جزو برترین هیات ها در سطح کشور است دانست و عنوان کرد: این نشان از عملکرد و وجود افراد نخبه و توانمند در این استان است.

- ایسنا/البرز رییس فدراسیون نجات غریق البرز را جزو برترین هیات ها در سطح کشور است دانست و عنوان کرد: این نشان از عملکرد و وجود افراد نخبه و توانمند در این استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حیدری در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه هیات نجات غریق استان البرز که روز دوشنبه 30 مرداد برگزار شد، گفت: البرز همواره از استان های قهرمان پرور کشور بوده و توانسته است قهرمانان خوبی را به جامعه ورزش معرفی کند.

حیدری افزود: هیات نجات غریق این استان جزو برترین هیات ها در سطح کشور است که این نشان از عملکرد و وجود افراد نخبه و توانمند در این استان است.

وی با بیان اینکه علم و دانش، سقف ندارد، گفت: امر آموزش بسیار مهم است و باید بر اساس آخرین سرفصل های فدارسیون جهانی باشد.

حیدری تصریح کرد: حمایت اداره کل البرز از ناجیان بسیار زیاد و پررنگ است که این جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه موضوعات مربوط به هیات نجات غریق به دلیل ارتباط مستقیم با جان شناگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: نگاه ما به این هیات ویژه است و نسبت به پیگیری امورات آن حساسیت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز از استان های قهرمان پرور در رشته نجات غریق است

البرز از استان های قهرمان پرور در رشته نجات غریق است