مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-08بين الملل

مسکو: نشست جده بی حاصل بود


سفیر روسیه در آمریکا نشست جده برای حل وفصل بحران اوکراین که بدون حضور روسیه به عنوان یک طرف درگیری برگزار شد را تلاش ناموفق دیگر دولت آمریکا خواند و گفت هیچ موفقیت دیپلماتیکی حاصل نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا گفت مذاکرات درباره اوکراین در عربستان سعودی نمی تواند نتیجه بخش باشد زیرا روسیه در آن مشارکت ندارد.

  جده شنبه و یکشنبه 14 تا 15 مرداد میزبان گفت وگوها برای راه حل های صلح آمیز در خصوص بحران اوکراین بود و این نشست برای پایان دادن به جنگ اوکراین پس از چند ساعت گفت وگو، همان طور که احتمال می رفت بدون صدور بیانیه پایانی به اتمام رسید.

  آنتونوف گفت: مایلم بفهمم چطور امکان دارد مسائل مربوط به امنیت روسیه را بدون در نظر گرفتن منافع ملی ما مورد بحث قرار داد.

واقعاً هنوز مشخص نیست که در چنین شرایطی نمی توان به نتیجه خاص دست یافت؟ وی در ادامه سخنانش توضیح داد: شاهد تلاش ناموفق دیگری از آرزو اندیشی دولت آمریکا بودیم.

هیچ موفقیت دیپلماتیکی در جده حاصل نشد.

واشنگتن تلاش کرد تصویر زیبایی از حمایت آمریکا از کشورهای جهان جنوب در تلاشی برای منزوی کردن روسیه به نمایش بگذارد؛ تا بر کشورهایی پیروز شود که از نظم مبتنی بر قوانین حمایت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: نشست جده بی حاصل بود

مسکو: نشست جده بی حاصل بود