مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-12اقتصادي

خطر کپی شدن کارت های بانکی توسط مجرمان را جدی بگیرید


رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت:در هنگام خریدهای بین راهی یا خرید از طریق فروشگاه های ناآشنا، تحت هیچ شرایطی رمز بانکی خود را به فروشنده اعلام نکرده و خودتان آن را وارد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محسن محمودی اظهار کرد: برابر بررسی های صورت از شکواییه های واصله به پلیس فتا گاها مشاهده می گردد عده ای از همشهریان شکایت خود را مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی شان را اعلام می کنند.

  وی تصریح کرد: اکثر افراد مالباخته پس از ارائه مستندات و توضیحات خود بیان می کنند که هیچ گونه خریدی از کارتهای مربوطه انجام نمی دهند ولی مدام از حساب های بانکی شان مبالغی برداشت می شود در حالی که کارت بانکی و رمز آن در اختیار خودشان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی هایی که توسط کارشناسان صورت گرفته مشخص گردیده است اکثرآ افراد سودجو در قالب فروشندگان دوره گرد و سیار با درج قیمت پایین برای اجناس فروشی خود و با استفاده از ترفندهای کلاهبرداری اقدام به کپی کارت بانکی (اسکیمر)خریداران و مشتریان محصول خود می نمایند.

سرهنگ محسن محمودی افزود: عدم آگاهی بعضی از خریداران در استفاده از کارت خوان های سیار در مکان های عمومی و ارائه رمز کارت بانکی به فروشنده موجب می شود تا احتمال کپی شدن اطلاعات کارت بانکی وی با توجه به داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر کپی شدن کارت های بانکی توسط مجرمان را جدی بگیرید

خطر کپی شدن کارت های بانکی توسط مجرمان را جدی بگیرید