مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-19اقتصادي

آغاز عملیات احداث 1500 واحد مسکونی در شهرک جوانان


معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز احداث 1500 واحد مسکونی با اعتبار 600 میلیارد تومان در شهرک جوانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سامان احمدزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث 1500 واحد مسکونی در شهرک جوانان اظهار کرد: پروژه مسکونی شهرک جوانان در راستای سیاست های مدیریت شهری در حوزه مسکن ارزان و ایمن و همچنین ساماندهی بافت های پرخطر و حاشیه نشین شهر تبریز توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته اجرایی می شود.

وی با اشاره به اتمام فازهای مطالعاتی پروژه مسکونی شهرک جوانان افزود: فازهای مطالعاتی این پروژه و همچنین اخذ مجوزهایی از اداره راه و شهرسازی سخت و زمانبر بود که با اتمام آن امروز شاهد آغاز عملیات خاکبرداری در این پروژه هستیم.

احمدزاده خاطرنشان کرد: تلاش داریم با بهره مندی از توان تخصصی مجموعه شهرداری تبریز و شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان و مطابق زمابندی انجام یافته، در اسرع وقت نسبت به تکمیل و تحویل این پروژه اقدام کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه های خدمات رسان در ارائه زیرساخت های شهری نیز گفت: پروژه شهرک جوانان به عنوان پروژه ای ملی نیازمند همکاری و تعامل دستگاه های خدمات رسان در ارائه زیرساخت های شهری در تأمین منابع و نیرورسانی آب و برق و گاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث 1500 واحد مسکونی در شهرک جوانان

آغاز عملیات احداث 1500 واحد مسکونی در شهرک جوانان