مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-29سياسي

1500 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در خرم آباد انجام شد


مدیر امور آب و فاضلاب خرم آباد از انجام هزار و 500 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرج قاسمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور رفع افت فشار و پایداری شبکه آبرسانی بیش از هزار و 500 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در شهر خرم آباد اجرا شد.

وی گفت: در پی اظهار گلایه و گزارش مردمی مبنی بر فشار نامناسب آب برخی از مناطق شهر خرم آباد بیش از هزار و 500 متر لوله پلی اتیلن با قطر 110 میلی متر آب شرب این مناطق تقویت شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خرم آباد، اضافه کرد: بعضی از مناطق ازجمله پرینان و شیخ بابایی منطقه پشت بازار شهر خرم آباد دارای بیش از هزار خانوار بوده که در فصل گرما با افت فشار آب دست و پنجه نرم می کردند که خوشبختانه با اصلاح شبکه این مناطق به پایداری شبکه آبرسانی رسیدند.

قاسمی، گفت: یکی از مشکلات افت فشار آب استفاده برخی از سودجویان از شبکه آب است که از مردم درخواست می شود که با مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز و شکستگی لوله آب و فاضلاب با سامانه 122 تماس حاصل کنند.

وی افزود: در این روزها شاهد افزایش دما هستیم اگر در فصل تابستان مدیریت صحیح مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری را در دستور کار قرار دهیم، کمتر شاهد افت فشار و یا کمبود آب خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در خرم آباد انجام شد

1500 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در خرم آباد انجام شد